fbpx
displayGPT('AdvertisementLeaderboard');

Laatste nieuws

Josef Fliegl (51), algemeen directeur van Fliegl Agrartechniek: "Ik  denk dat boeren kansen hebben om in de toekomst alternatieve energie op te wekken in de vorm van biogas, elektriciteit of andere vormen." - Foto: Annelies Bakker

Josef Fliegl: ‘Agrarische sector kan helpen in de energietransitie’

Josef Fliegl, algemeen directeur van Fliegl Agrartechnik, denkt dat er kansen zijn voor boeren om in de toekomst alternatieve energie te...

Bekijk de Case IH Vestrum 130 CVX Drive op Grasdag 2022. - Foto: Iris Hofman

Video | Kom naar de Grasdag!

De opbouw van de Grasdag 2022 is in volle gang. Kom donderdag 16 juni naar melkveebedrijf Berghorst in Dronten (Fl.) en...

Case IH vernieuwt de Luxxum-serie. Opvallendste vernieuwing is de grotere motor, tegelijkertijd komen er nieuwe opties beschikbaar, zoals een lederen stuurwiel. - Foto: Case IH

Grotere motor in Case IH Luxxum-serie

Case IH rust de Luxxum-serie (101-117 pk) voortaan uit met een 3,6 liter FPT-motor.

Claas levert Cemos-Auto Header-software voor de maaidorser. Een laserscanner boven op de cabine van de maaidorser detecteert de gewashoogte en zorgt dat er niets verloren gaat tijdens de oogst, aldus fabrikant Claas. -Foto: Eddie Loonstra

Cemos Auto Header-systeem van Claas werkt toe naar geautomatiseerd oogsten

Op de DLG Feldtage toonde Claas zijn Cemos Auto Header-systeem. Dat bestaat uit een laser en regeltechniek voor het maaibord.

De Oostenrijkse trekkerfabrikant Steyr gaat trekkers van de Profi-serie (vanaf 116 pk) tot aan de Terrus-serie (tot 313 pk) uitrusten met een luchtdrukwisselsysteem. - Foto: Steyr

Trekkerfabrikant Steyr levert luchtdrukwisselsysteem af fabriek

Steyr gaat trekkers van de Profi-serie (vanaf 116 pk) tot aan de Terrus-serie (tot 313 pk) uitrusten met een luchtdrukwisselsysteem.

In de nieuw ontworpen mestzelfrijder VT5536 heeft Vredo bewezen componenten ingebracht van zowel het kleinste model als het topmodel. - Foto's: Bert Jansen

Vredo VT5536: 22 kuub in 90 seconden en rust in de cabine

De nieuw ontworpen zodebemester Vredo VT5536 heeft een Scania-krachtbron en 22 kuubs kunststoftank. Tijd voor een proefrit.

Beheer
WP Admin