fbpx

309 Resultaten gevonden voor: autonome trekker

Deanna Kovar werd vorig jaar november benoemd tot president van John Deere’s Worldwide Agriculture & Turf Division voor Europa, Azië en Afrika. TREKKER voelde haar aan de tand over over de toekomst van John Deere, de landbouwsector en de landbouwmachine-industrie in 2024 en daarna. “We investeren niet alleen in technologie voor landbouwmachines, maar ook in de technologie die onze dealers nodig hebben om boeren te ondersteunen.” – Foto: Mark Pasveer

Deanna Kovar (John Deere): ‘Je hebt meer nodig dan alleen een goede maaidorser om boeren te bedienen’

TREKKER spreekt met Deanna Kovar, CEO van John Deere, over de toekomst van de Amerikaanse machinefabrikant en de landbouwsector.

De Deutz-Fahr-fabriek in Županja (Kroatië) gaat eind februari 2025 sluiten. Dat bevestigt Same Deutz-Fahr Group (SDF). Het is de enige locatie waar Deutz-Fahr maaidorsers bouwt. In de maaidorserfabriek werken momenteel 190 mensen. – Foto: Peter Roek

SDF Group gaat stoppen met Deutz-Fahr-maaidorsers

SDF Group sluit begin volgend jaar de Deutz-Fahr-fabriek in Kroatië. Dat betekent dat Deutz-Fahr stopt met de bouw van maaidorsers.

Een onbemande Fendt 724 bewerkt met een schijveneg een akker voor de teelt van suikerbieten in de Verenigde Staten. Volgens Craig Rupp, eigenaar van het Amerikaanse loonbedrijf Sabanto, ziet de sector logistieke uitdagingen in de autonome landbouw over het hoofd.– Foto: Misset. Inzet foto: Craig Rupp

BLOG | Craig Rupp (Sabanto): 'Logistiek in autonome landbouw zwaar onderschat’

Craig Rupp, CEO van het Amerikaanse loonbedrijf Sabanto, vindt dat de sector logistieke uitdagingen in de autonome landbouw over het hoofd ziet.

Abemec neemt per direct de import van Farmdroid-robots over van HAK Schoffeltechniek in Bleiswijk (Z.-H.). – Foto: Nikolai Tuborg

Import Farmdroid-robots naar Abemec

Abemec neemt per direct de import van Farmdroid-robots over van HAK Schoffeltechniek in Bleiswijk (Z.-H.).

Als je snel kijkt naar deze Fendt e107 S Vario, zie je weinig verschil met een diesel 207 Vario. Toch valt op dat de uitlaat ontbreekt. Er klinkt geen driecilindertje dat stationair draait. Zodra je een richting kiest, gaat de elektromotor met een stationair toerental van 800 t/min draaien. Die kun je buiten de trekker goed horen zoemen, maar in de cabine verneem je hier weinig van. – Foto’s: Jacco van Erkelens

Proefrit met Fendt e107 S Vario met accupakket onder de kap

TREKKER maakte een proefrit met de Fendt e107 Vario. Als basis diende de Fendt 207 S, maar dan met een accupakket...

1 16 17 18 62