fbpx

2959 Resultaten gevonden voor:

De Duitse machinefabrikant Grimme heeft zijn stortbunkerserie RH20/24/28 vernieuwd. Het design van de Grimme-stortbunker is aangepast; doorkijkvensters bij de producteninvoer en toegankelijkere aansluitingen van bedieningselementen. - Foto's: Grimme

Grimme-stortbunker met nieuw design

Grimme-stortbunkerserie RH20/24/28 is vernieuwd, met doorkijkvensters bij de producteninvoer en toegankelijkere aansluitingen van bedieningselementen.

Trekkermerken Case IH en Steyr maken gebruik van Connect Room. Daarmee volgen dealers de machines op afstand en kunnen ze online service verlenen. De monteur wordt ingeseind en weet dan al precies wat er moet gebeuren en welke filters hij bijvoorbeeld moet klaarleggen. - Foto's: Case IH / Hans Banus

Zo werkt Connect Room van Case IH en Steyr

Trekkermerken Case IH en Steyr maken gebruik van Connect Room. Wat is Connect Room en hoe werkt dit systeem eigenlijk?

Machinefabrikant John Deere presenteert zijn nieuwe 9RX-kniktrekkers met een vermogen van maximaal 913 pk. Het vlaggenschip is de 9RX 830. - Foto's: John Deere

Ruim 900 pk in nieuwe John Deere-kniktrekker

John Deere introduceerde woensdag 28 februari de grootste trekker die de fabrikant ooit gebouwd heeft: een 830 pk John Deere-kniktrekker.

Een groep TREKKER-lezers bezocht samen met Trekkerreizen.nl in februari de grootste landbouwbeurs van Brazilië: de Rural Show Coopavel. Daar zagen ze verschillen tussen de Braziliaanse mechanisatie en de Nederlandse, maar zeker ook overeenkomsten. - Foto's: Trekkerreizen.nl

FOTO | Braziliaanse mechanisatie toont eigen gezicht op Rural Show Coopavel

TREKKER-lezers zagen op de Rural Show Coopavel in Brazilië verschillen tussen de Braziliaanse en Nederlandse mechanisatie, maar zeker ook overeenkomsten.

"Met het Fuel Cell Hydrogen-concept werkten we met een brandstofcel, dat waterstof direct omzet in elektriciteit. Een brandstofcel kan slecht tegen trillingen. Wat ons betreft is waterstof daarom geen oplossing voor mobiele voertuigen”, zegt Egide Vandevelde, Business Director bij CNH Industrial. - Foto: New Holland

Egide Vandevelde: ‘New Holland laat waterstof voorlopig links liggen’

New Holland kiest voor elektrisch, methaan en hybride en voorlopig niet voor waterstof, zegt CNH-directeur Egide Vandevelde. Een interview.

1 104 105 106 592