fbpx
displayGPT('AdvertisementLeaderboard');

Laatste nieuws

Abemec neemt per direct de import van Farmdroid-robots over van HAK Schoffeltechniek in Bleiswijk (Z.-H.). – Foto: Nikolai Tuborg

Import Farmdroid-robots naar Abemec

Abemec neemt per direct de import van Farmdroid-robots over van HAK Schoffeltechniek in Bleiswijk (Z.-H.).

Het Franse Novag, fabrikant van directzaaimachines, heeft insolventie aangevraagd. Novag heeft een schuldsaneringsprocedure opgestart. Novag wordt in Nederland vertegenwoordigd door Argi in Didam (Gld.). – Foto: Mark Pasveer

Franse machinefabrikant Novag in financiële problemen

Het Franse Novag, fabrikant van directzaaimachines, heeft insolventie aangevraagd. Novag heeft een schuldsaneringsprocedure opgestart.

De nieuwe N-serie voorladers van Quicke is voorzien van een aantal extra functies, zoals een hydraulische multicoupler voor het gemakkelijk aan- en afkoppelen van hulpstukken. - Foto: Quicke

Quicke introduceert nieuwe N-serie voorladers

Quicke heeft de nieuwe N-serie voorladers voorzien van extra functies, zoals een hydraulische multicoupler voor simpel aan- en afkoppelen van hulpstukken.

Machinefabrikant Claas biedt de optie Night Edition voor zijn Arion- en Axion-modellen uitgerust met de traploze CMATIC-transmissie. De Night Edition-trekkers zijn voorzien van een speciale grijze lak die op de velgen, het dak en de zijpanelen van de motorkap is aangebracht. – Foto’s: Claas

Claas biedt optie Night Edition voor Arion- en Axion-trekkers

De Duitse machinefabrikant Claas levert sommige trekkermodellen in de Arion- en Axion-series in een speciale Night Edition-versie.

De Kubota KATR is een compact, vierwielig robotvoertuig dat is ontworpen voor werken op hellingen en ruw terrein. Door zijn vier poten hydraulisch te buigen en uit te schuiven blijft de KATR stabiel op ruw terrein. – Foto: Kubota

Robot Kubota KATR wint CES Innovation Award

Kubota Noord-Amerika heeft met robot Kubota KATR de Best of Innovation-award gewonnen op de CES Innovation Awards 2025.

Als je snel kijkt naar deze Fendt e107 S Vario, zie je weinig verschil met een diesel 207 Vario. Toch valt op dat de uitlaat ontbreekt. Er klinkt geen driecilindertje dat stationair draait. Zodra je een richting kiest, gaat de elektromotor met een stationair toerental van 800 t/min draaien. Die kun je buiten de trekker goed horen zoemen, maar in de cabine verneem je hier weinig van. – Foto’s: Jacco van Erkelens

Proefrit met Fendt e107 S Vario met accupakket onder de kap

TREKKER maakte een proefrit met de Fendt e107 Vario. Als basis diende de Fendt 207 S, maar dan met een accupakket...