fbpx
Terug naar nieuwsoverzicht

Kramp levert draadloze Twin-ledzwaailampen met instelbare flitspatronen

Onderdelenleverancier Kramp brengt de Twin-ledzwaailampen op de markt die synchroon of om-en-om kunnen knipperen. De ledzwaailampenset is draadloos instelbaar. Dus geen gedoe met bekabeling. – Foto: Kramp

Onderdelenleverancier Kramp in Varsseveld (Gld.) brengt de draadloos instelbare Twin-ledzwaailampen op de markt. De ledlampen kunnen synchroon flitsen of juist om-en-om en passen op de DIN-steun.

Kramp wil met deze draadloze Twin-ledzwaailampen de zichtbaarheid van landbouwvoertuigen in het verkeer vergroten. De set lampen is synchroniseerbaar. Dat wil zeggen dat de twee lampen beide in werking gaan door een druk op de knop aan de achterzijde van de lamp. Een draad om de lamp aan te sluiten is niet meer nodig. Bovendien kan de chauffeur kiezen uit een vier programma’s: 1x, 2x, om-en-om enkel, of om-en-om dubbel knipperen.

Monteren op DIN-steun

De zwaailampen zijn op trekkers, oogstmachines of vrachtwagen te monteren. Wel moet het voertuig beschikken over een DIN-steun, oftewel een opsteekdoorn waarop je de zwaailampen kunt bevestigen. De Twin-ledzwaailampen hebben een gewicht van 1 kg.

Direct leverbaar voor €75

De Twin-ledzwaailampenset kost €75. De set is te bestellen via de landbouwmechanisatiebedrijven.

Auteur: Annelies Bakker

Lees ook: Veilig de weg op met je trekker: 10 tips

Gerelateerde tags: ,

Gerelateerde artikelen

Afbeelding artikel

FOTO | Eima 2024: Deutz-Fahr TTV 5115 met autonome kit

Het aantal elektrische trekkers, voermengwagens en verreikers neemt fors toe op Eima 2024. Opvallend is deze zwarte Deutz-Fahr TTV 5115.
Afbeelding artikel

FOTO | Oogst 2024: klassieke trekkers en hakselaars in de mais

TREKKER-fotograaf Michel Velderman schoot afgelopen weken de mooiste oogst-plaatjes van klassieke trekkers en hakselaars in de mais.
Afbeelding artikel

Zweeds onderzoek benadrukt voordelen lichtere, autonome e-trekker

Zweedse onderzoekers onderzochten zowel economische als milieu-impact die samenhangt met het gewicht van autonome e-trekkers.