fbpx
Terug naar nieuwsoverzicht

Argo Tractors opent nieuwe fabriek in Italië

Argo Tractors, het moederbedrijf van trekkermerken Landini, McCormick en Valpadana, heeft een nieuwe fabriek geopend in het Italiaanse Campagnola Emilia. Daar bouwt de trekkerfabrikant transmissies voor Landini- en McCormick-trekkers. – Foto’s: Agro Tractors

De Italiaanse trekkerfabrikant Argo Tractors heeft een nieuwe fabriek geopend in het Italiaanse Campagnola Emilia. In deze fabriek worden versnellingsbakken voor de trekkermerken Landini en McCormick geproduceerd.

Trekkerfabrikant Argo Tractors focust zich met zijn nieuwe fabriek in Campagnola (Italië) op de bouw van transmissies voor trekkers in verschillende vermogensklasses. Argo Tractors is het moederbedrijf van de trekkermerken Landini, McCormick en Valpadana.

De fabriek beschikt over vier assemblagelijnen, heeft een oppervlakte van 30.000 vierkante meter en biedt werk aan meer dan 150 medewerkers.
De fabriek beschikt over vier assemblagelijnen, heeft een oppervlakte van 30.000 vierkante meter en biedt werk aan meer dan 150 medewerkers.

Vier assemblagelijnen

De nieuwe fabriek van Argo Tractors beschikt over vier assemblagelijnen en heeft een oppervlakte van 30.000 vierkante meter. De fabriek in Campagnola biedt werk aan meer dan 150 medewerkers.

Auteur: Annelies Bakker

Lees ook: Argo France nieuwe importeur McCormick en Landini in België

Gerelateerde tags: ,

Gerelateerde artikelen

Afbeelding artikel

Heyms Mechanisatie nieuwe Massey Ferguson-dealer in Brabant

Machinefabrikant Massey Ferguson en importeur Mechan hebben er een nieuwe dealer bij in Noord-Brabant: Heyms Mechanisatie in Best.
Afbeelding artikel

Steyr Plus-serie leverbaar met 12/12-bak en meer opties

Steyr introduceerde in 2024 de Plus-serie met 24/24-transmissie. Nu is er een 12/12-bak met elektro-hydraulische F/R-omkeershuttle onder het stuur.
Afbeelding artikel

BLOG | Erwin Ros: ‘Robot achter het stuur?’

Robots gaan meer werk overnemen. Gelukkig investeren trekkerfabrikanten nog veel geld in ergonomie en cabinecomfort, blogt Erwin Ros.