Terug naar nieuwsoverzicht

Hardi AEon Centura Line: Eerste Hardi met fuseebesturing

De Deense spuitenfabrikant Hardi stelde op de Agritechnica 2019 haar nieuwe getrokken spuit AEon Centura Line voor. Het is Hardi’s eerste fuseegestuurde spuit, en is qua luxe boven de huidige topserie Commander gepositioneerd. Een impressie van de AEon op drassig bouwland in Geesbrug (Dr.). De nieuwe Hardi AEon Centura heeft fuseebesturing en kan met TwinForce-luchtondersteuning worden uitgerust. “De Hardi Navigator is zeg maar de Opel in het Hardi-segment, de Commander de Mercedes en de


Registreer om 2 gratis premium artikelen te lezen

Wil je 2 gratis premium artikelen per maand lezen?
registreer

en lees meteen verder!

Al abonnee? Log dan hier in.

‘QuattroLink’ gesleepte ophanging van de maaibalk
De Extra 787T, met een werkbreedte van 8,75 meter, heeft wel de zogenoemde ‘QuattroLink’ gesleepte ophanging van de maaibalk en ook de ‘SemiSwing’ stalen kneusvingers die aan de graskneuzer gemonteerd zijn. De maaier beschikt ook over de makkelijke hydraulische bodemdru-instelling. In het segment triple-maaiers biedt Vicon nu 3 typen aan. Nieuw is de middenversie, de Extra 787T met een brutoprijs van €46.900. - Foto: Vicon

8 maaischijven
Elke maaibalk is 3,2 meter breed en heeft 8 maaischijven. De bediening van alles verloopt heel eenvoudig en direct via 3 dubbelwerkende ventielen, rechtstreeks vanaf de trekker. Vicon adviseert minimaal een trekker met een motorvermogen van 180 pk.

Gerelateerde tags:

Gerelateerde artikelen

Afbeelding artikel

Impressie Imants krukasspitmachine: Een nieuw hoofdstuk

Imants heeft een krukasspitmachine gebouwd. En dat is een totaal nieuw hoofdstuk voor de fabrikant die altijd vol inzette op de...
Afbeelding artikel

Impressie Ploeger CM2240 getrokken bandhark

Ploegers getrokken versie van de zelfrijdende bandhark is uiteraard goedkoper maar beschikt toch over de uitgekristalliseerde harktechniek. Het meesturende wielstel, doordachte...
Afbeelding artikel

Wielgewicht wisselen: snel en veilig

In de praktijk blijven wielgewichten vaak jaarrond nodeloos in de velg hangen. Niet gek: iedereen ziet op tegen het (de)monteren ervan....